.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک 237 ميليون دلاری بانك جهاني براي توسعه شبكه هاي آبفای رشت و انزلي
237 ميليون دلار از سوي بانك جهاني، دولت و اعتبارات شركت آب و فاضلاب گيلان براي توسعه شبكه هاي آب آشاميدني و فاضلاب شهرهاي رشت و انزلي اختصاص يافته است.

237 ميليون دلار از سوي بانك جهاني، دولت و اعتبارات شركت آب و فاضلاب گيلان براي توسعه شبكه هاي آب آشاميدني و فاضلاب شهرهاي رشت و انزلي اختصاص يافته است.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري گيلان با اعلام اين خبر در مراسم اجراي پروژه آب و فاضلاب بندرانزلي كه از محل اعتبارات وام بانك جهاني به انجام خواهد رسيد گفت: بانك جهاني 5/148 ميليون دلار تسهيلات براي ايجاد و احداث پروژه هاي آب و فاضلاب در دو شهر رشت و انزلي اختصاص داده است.
مهندس محمدحسين مهدي زاده افزود: اين اعتبارات براي احداث تصفيه خانه فاضلاب به منظور جمع آوري فاضلاب هاي خانگي و صنعتي در دو شهر رشت و انزلي و ديگر پروژه هاي آبرساني هزينه خواهدشد.
وي گفت: براساس مصوبه خردادماه شوراي اقتصاد دولت متعهد به بازپرداخت وام بانك جهاني همراه با سودش شد كه اين هديه بزرگ رئيس جمهوري به مردم شهرهاي رشت و انزلي قبل از سفر استاني دكتر احمدي نژاد به استان گيلان است، چون قرار بود مردم رشت و انزلي اين وام را بازپرداخت كنند.مهدي زاده ميزان بازپرداخت كل وام اعطا شده از سوي بانك جهاني به پروژه هاي آب و فاضلاب شهرهاي رشت و انزلي با احتساب اصل و سود وام كه دولت متعهد به بازپرداخت آن شده است را 220 ميليون دلار اعلام كرد و افزود: تاكنون 4/6 ميليون دلار به صورت تنخواه توسط بانك جهاني پرداخت شده است.
وي در خاتمه اظهار داشت: علاوه بر شهرهاي رشت و انزلي 5 شهر ديگر ايران نيز از تسهيلات بانك جهاني در بخش آب و فاضلاب بهره خواهند برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.